niedziela, 2 października 2011

Święto Aniołów Stróżów

Każdy Go ma przy sobie, choć nie każdy wierzy, nie każdy go odczuwa, nie każdy się z nim kontaktuje... ale jest zawsze przy nas i będzie aż do końca.
A dziś właśnie jest Jego święto. Podziękujmy Mu za Jego obecność, pomoc i opiekę.



Jestem świetlistym strażnikiem twojego istnienia.
Aniołem, który towarzyszy ci
od początku czasów
aż do kresu twojej ziemskiej  drogi.
Otaczam cię świetlistym drganiem
Bożej siły,
ponieważ twoja dusza jest zbyt ciemna i zbyt krucha,
bym mógł zostawić ją na świecie samą.
Jestem twoim przyjacielem, towarzyszem,przewodnikiem, strażnikiem;
kocham cię bezwarunkowo,
cieszę się z twojego światła,
płaczę nad twoim mrokiem,
strzegę twych dróg.
Gdy mnie przywołujesz,
kieruję twoje kroki ku anielskiej sile.
("Anioł Stróż" z książki Jeanne Ruland  "Świetlista  siła Aniołów")

Dziękuję, że jesteś mój Przyjacielu!

Brak komentarzy: